TRAUKINIO MAŠINISTAS

A. Laskytė

5/21/20241 min read

traukinys
traukinys

Įsivaizduokite, kad esate traukinio mašinistais. Jūs negalite pasirinkti krovinio – žmonės tai bus ar gyvūnai, anglis ar malkos, degūs produktai ar birūs, smulkūs ar stambūs, pavojingi ar bereikšmiai. Reikia tiesiog nugabenti viską iš taško A į tašką B. Viskas vienodai reikšminga ir svarbu. Yra tam tikros kelių eismo ir saugumo taisyklės. Yra krūvos mygtukų valdymo skydelyje. Pasirenkate greitį ir judated pirmyn.

Panašiai yra su savuoju AŠ, kuris nuolat ieško balanso tarp vidinių dalių. O šios, savo ruožtu, gali būti visiškai skirtingos, bet vienodai svarbios. Dažnai net konfliktuojančios tarpusavyje. Bet ne mašinisto priedermė būti bilietų kontrolieriumi. Jis tiesiog gabena viską, kas yra traukinyje.

Jei konfliktuoja Noras Pailsėti ir Būtinybė Pabaigti Darbą, tai traukinys vis tiek važiuos. Tik viduje kajučių bus nejauki atmosfera. Negali atsisakyti nė vieno keleivio be jokios rimtos ir pateisinamos priežasties. Turi juos gerbti ir mylėti. Bet kaip tada sukurti tokią vidinę atmosferą, kad visiems jiems būtų jauku? Kartais visai ne mašinisto pagalbos reikia ir ne traukinio pasukimo iš kelio tam, kad viduje įsivyrautų ramybė. Kartais tereikia pravingiuoti tarp keleivių su gaiviųjų gėrimų arba karštos kavos puodeliais, pasiūlyti jiems užkąsti, suteikti informacijos apie orą lauke ar kelionės trukmę. Kartais užtenka tikrai nedaug, kad tiek Noras Pailsėti, tiek Būtinybė Pabaigti Darbą, tiek Savęs Graužatis ar Teisėjas imtų draugiškai žaisti kortomis ir ramiai laukti kelionės tikslo.